לכל חברה, בלי שום קשר לתחום עיסוקה, חייב שיהיה איזשהו קו מנחה או אסטרטגית על שייושם בפעילות היומיומית של החברה, והכל כדי להשיג את מטרותיה, הן לטווח הקצר, והן לטווח הארוך. ישנם 5 עקרונות, או קווים מנחים המנחים את שיין קלין שירותי ניקיון במתן שירות ללקוחותיה, והכל בכדי להעלות את שביעות רצונו של הועד, צמצום הבזבזנות, העלאת האיכות וצמצום התקלות והתלונות שעלולות להופיע ביומיום. אלו הם חמשת הקווים המנחים אותנו מדי יום:
1. גמישות: תחום הניקיון הוא אינו תחום כל כך קל. במבט ראשון זה נראה פשוט: לקחת סחבה ומגב ולהתחיל לעבוד. הרי כולנו ניקינו בשלב כזה או אחר בחיינו- אם את החדר כשהיינו קטנים(או שהיינו מקבלים על הראש מאימא), או את המטבח כשגדלנו והיינו סטודנטים "עניים", אז לא פלא שכל אחד יודע איך ניקיון צריך להתבצע, במיוחד הנשים שבינינו.. אך מניסיוננו ניקיון הוא אינו רק ניקיון, אלא הרבה מעבר לזה, במיוחד כשמדובר בחברת ניקיון המעסיקה עשרות עובדים, כשמטרת העל היא להשביע את רצון הלקוחות. העובדים בתחום הניקיון הם המשאב הכי חשוב, ללא ספק. ולכן חשוב להשקיע בהדרכה, במתן כבוד, בהערכה- אם כספית, אם מילולית.
בתור חברת ניקיון אנו חייבים להיות גמישים, להסתגל למצב- כי אם היינו נוקשים, אזי 80% מלקוחותינו לא היו מרוצים. למה הכוונה בלהיות גמיש? הכוונה היא להיות מוכן תמיד לגרוע מכל-ולספק פתרונות מיידים, בלי שזה יפגע במתן השירות ללקוח. לדוגמא: אם עובד לא הגיע לעבודה, אז חייב שיהיה לו מחליף במיידת, דבר לא כל כך פשוט, משום שבתחום הניקיון, קורה הרבה פעמים שעובד מבריז, ואנו פה, חייבים להתמודד עם זה- ולתת את הניקיון הנדרש לבניין באותו יום. קורה למשל שיש פיצוץ צנרת והמים ממלאים את כל הקומות, ואנו, בתור חברת ניקיון, אמורים לספק את האנשים המתאימים לבוא ולטפל בבעיה, ואכן זה מה שאנו עושים- סיפוק מיידי של פתרונות, וסיגלנו לעצמינו כושר גמישות והסתגלות- למצבים מפתיעים.
2. תקשורת: אם יש דבר חשוב ביותר למערכת יחסים בריאה המושתתת על כבוד הדדי, אזי התקשורת היא הכלי בו אנו משתמשים כדי להבין את רצון הלקוח. ברגע שאין תקשורת-אין הבנה, ברגע שאין הבנה, אין מערכת יחסים בריאה לטווח ארוך, ואנו פה בשיין קלין, מתוך מחשבה על בניית יסודות לטווח ארוך תמיד משתמשים בכלי התקשורת בכדי לפתור בעיות. התקשורת העדיפה עלינו היא דיבור פנים מול פנים, שהיא לדעתנו השיטה הטובה ביותר לפתרון בעיות. כמובן שיש שימוש נרחב בווטסאפ, טלפון, מיילים, אך כדי לפתור את הבעיה(אם יש) אזי, הכלי המועדף הוא שיחת פנים מול פנים, שלרוב פותרת כל בעיה.
אנו פה בשיין קלין, נותנים את השירות הזה לכל לקוחותינו. במקום לדבר בטלפון, או להתשמש בווטסאפ(כלי חשוב ללא עוררין) אנו באים ומדברים אתכם, ופותרים את הכל, ונותנים לכם לפרוק את שעל לבכם-וכמובן מיישמים במהירות הבזק את הפתרונות הראויים.
3. עקביות: תחשבו על זה שמגיע לבניין שלכם מנקה תותח, שבשבוע הראשון מדהים אתכם בביצועיו, אך בשבוע השני האיכות יורדת, בשלישי פוחת, וברביעי כבר אין לכם עם מי לדבר. עקביות היא בין הקווים המנחים החשובים שמנחים את שיין קלין שירותי ניקיון. בבואנו לסגור עסקאות עם ועדי בית, שמענו לא פעם את תלונותיו של הועד על זה-שמתחילים טוב, אך ממשיכים ככה ככה(ולרוב מסיימים בפיצוץ עז של חוסר שביעות רצון) ולכן אצלנו בשיין קלין- עם הבנה עמוקה לתכונה האנושית הנוטה לעצלנות, במיוחד לנוכח עבודת הניקיון שהיא סיזיפית ולא "מספקת" מבחינה נפשית לאדם המודרני, אימצנו את שיטת הממוצעים, השפעה מתוך המושג "תסוגה לממוצע", תופעה טבעית, כמעט בכל תחומי החיים. אצלנו הממוצע נקבע מראש- ממנו אין יורדים. וכך יוכל העובד יום אחד לעבוד ולהבריק את הבניין, ויום לאחר מכן פחות להבריק את הבניין-אבל שימו לב, אין הוא יורד מתחת לממוצע, והאיכות נשארת טובה יחסית, והכי חשוב- ישנה עקביות. אתם לא רוצים שיבוא עובד ניקיון יום ראשון ויבריק את הבניין וביום שלישי יראה כאילו לא היה בכלל- ובעזרת שיטת הממוצעים שאימצנו, אין ירידה באיכות, כי אנו מקבלים ומבינים את הנטייה האנושית לעצלנות, אך הסטנדרט הממוצע שקבענו, גבוה לעין שיעור, מסטנדרטים של חברות אחרות.
4. פיקוח: ישנה נטייה לרבים מבינינו, ברגע שאין מבוגר אחראי, לעגל פינות. עיגול פינות יכול להיות נחמד לעובד, אך סיוט לוועד, שנאלץ לרדוף אחר אותו מעגל פינות. אין מה לעשות- רובינו מעגלים פינות, שוב פעם, התכונה האנושית הזאת "עצלנות" צצה ומרימה פניה המכוערות, ולכן, אנו שמים דגש על פיקוח, שאינו נעשה בצורה בוטה ולא נעימה לעין, להפך- היא נעשית לרוב, כשהעובד אינו נמצא כבר בבניין, אנו באים לבניין ומטיילים בו, כאילו היינו דיירים, וחושבים כדיירים, ורואים את הלא טוב כדיירים, ומיד לאחר מכן אנו מיידעים את העובד, והכל ברוח ספורטיבית ובצורה הולמת, ולעולם אין רודים בעובד, ולעולם אין משפילים את העובד, כי שוב פעם, כפי שציינו מעל- העובדים הם המשאב הכי חשוב, אך מדי פעם צריך לנער אותם כדי שיעשו עבודה באמת טובה(ואלו המתמידים, גם מתוגמלים בהתאם).
5. מתן דגש לפרטים הקטנים: זהו נושא שנוטה קצת להידחק לשוליים ברוב התקשורת שלנו עם וועדי בתים. אבל בגלל שהוא נדחק לשוליים, אנו שמים דגש על לשים דגש לפרטים הקטנים. הפרטים הקטנים הם לכלוך על קיר(שלרוב העובד לא שם לב אליו) או קורי עכביש או מסילות מעלית, וזה יכול להיות עוד דברים רבים ומגוונים, אך בשורה התחתונה אנו מחנכים את עצמינו ואת העובדים, להרים ראש, לראות מה אפשר לעשות עוד קצת להפוך את הניקיון למושלם- וזה עובד רבותיי, הפרטים הקטנים הם אלה שמבדילים אותנו בהשוואה לאחרים, הדברים הקטנים הם אלו שגורמים לנו להיות גאים בעבודה שלנו ולחוש סיפוק, שאנחנו, שיין קלין, נתנו והענקנו ללקוח את השירות הכי טוב שיכולנו להעניק.
להצעות מחיר צלצלו:0547613192
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה